פיצוי על עיכוב טיסה

מי אנחנו

מרגישים שהגשת תביעה נגד חברת התעופה 'גדולה' עליכם? אתם לא לבד. רבים נמנעים מלהגיש תביעה לקבלת פיצויים נגד חברת התעופה בגין הקדמת/ביטול/דחיית טיסה. חומת הבירוקרטיה והטופסולוגיה הגבוהה מרחיקה נפגעי טיסות מלהתחיל בתהליך המשפטי וכך נותרים כספי הפיצויים עמוק בכיסם של חברות התעופה. 

 

אנחנו flyrefund ואנחנו כאן לעשות עבורכם את העבודה ולהשיג לכם את הפיצויים המגיעים לכם מכוח החוק, כך פיתחנו מערכת טכנולוגית מתקדמת המציעה שירותים משפטיים מקצועיים בקליק: ניפצנו את המיתוס כי תביעות פיצויים הן תהליך בלתי עביר. באמצעות מערכת נוחה וידידותית תוכלו לבדוק בקלות מהם הסיכויים שלכם לקבלת פיצויים. פשוט, קל, אפקטיבי.

 

צוות flyrefund בעל רזומה עשיר בהשגת פיצויים עבור נפגעי חברות התעופה בהתאם למיומנות, היכרות עם כל סעיפי החוק ומקצועיות בלתי מתפשרת.

איך אפשר לדעת אם אני זכאי לפיצוים?

  • אם יש לכם 3 דקות על השעון, זה הזמן להיכנס לאתר של flyrefund ולמלא שאלון קצרצר בנוגע לאירוע אותו חוויתם ביחס לטיסה שהוזמנה מראש. שימו לב, תוך דקות ספורות תוכלו ליידע את מומחי חברת flyrefund בכל פרטי התביעה ולקבל מענה יעיל ומקצועי בהתאם להערכת פוטנציאל התביעה.
  • אנחנו ב-flyrefund מציעים מעטפת מלאה וליווי אישי לאורך כל התהליך, משלב הבירור ועד לרגע בו מועברים כספי הפיצויים לחשבון האישי שלכם. 
  • אל תהיו פראיירים, נצלו את ההזדמנות ומצו את הזכויות שלכם. אנחנו כאן כדי שזה יקרה: תוצר תמהיל של מקצועיות, מהירות ואפקטיביות. נסו אותנו.