פיצוי על עיכוב טיסה

שאלות נפוצות

כולנו חוששים שזה יקרה – אתם מארגנים טיול, אורזים מזוודות, מגיעים לנתב״ג נרגשים, ואז בום – עיכוב בטיסה. לפעמים מדובר בעיכוב קצר של שעה או שעתיים, אך לעיתים נופלת עליכם בעיה רצינית – עיכוב של שעות רבות, או אפילו יממה, חס ושלום. מה עושים? למי פונים? כל הפרטים במאמר זה. 

עיכובים בטיסה

מדובר בסיוט מוכר. לצערנו, חברות תעופה רבות לא מקפידות במיוחד על ענייני עיכובי הטיסה, ומסוגלות לתקוע את לקוחותיהם בשדה במשך שעות ארוכות, ללא מענה או תשובה ברורה לכאן או לכאן. כולנו חווינו את התופעה המעצבנת הזו בצורה כזו או אחרת, ומתפללים כל פעם שהיא לא תקרה. אבל מה אם הגורל החליט לעשות לנו נאחס, ויצא שהטיסה שלנו מתעכבת? מתי יגיע לנו פיצוי?

 

איזה פיצוי מגיע לכם?

שאלת השאלות. אמנם כל מקרה נבחן לגופו, אך ישנם כללים ברורים בגין פיצויי טיסות, לפי חומרת המצב, ומספר הקילומטרים של הטיסה הבעייתית. 

 

טיסה שהתעכבה מעל 8 שעות

  • טיסה עד 2,000 קילומטרים תזכה בפיצוי של עד 1,320 ש״ח פר נוסע
  • טיסה בין 2,000 ל-4,500 קילומטרים תזכה בפיצוי של עד 2,120 ש״ח פר נוסע
  • טיסה מעל 4,500 קילומטרים תזכה בפיצוי על סך 3,180 ש״ח פר נוסע

 

טיסה שבוטלה פחות מ-7 ימים לפני ההמראה

במידה וטיסתכם בוטלה וקיבלתם הודעה על כך פחות משבוע לפני ההמראה, וחברת התעופה הציעה חלופה שאינה עומדת בתקן החוקי, הפיצוי יהיה כדלהלן:

  • טיסה עד 2,000 קילומטרים תזכה בפיצוי של עד 1,320 ש״ח פר נוסע
  • טיסה בין 2,000 ל-4,500 קילומטרים תזכה בפיצוי של עד 2,120 ש״ח פר נוסע
  • טיסה מעל 4,500 קילומטרים תזכה בפיצוי על סך 3,180 ש״ח פר נוסע

 

flyrefund  פיצוי על עיכוב טיסה

מי הם flyrefund? מדובר בחברה ותיקה ומוכרת, שמתמקצעת בפיצויים על עיכובי טיסות. היא עוזרת ללקוחותיה לברר בדיוק מהם הסכומים המגיעים להם בגין עיכוב או ביטול טיסות, ומגישה עבורם את הבקשה לפיצוי מחברות התעופה השונות. מה הם מציעים?

 

בדיקה חינמית

Flyrefund  מבטיחים שעמלות בגין טיפול בבקשה לפיצוי יופיעו רק לאחר בדיקה חינמית בה תבררו האם אתם זכאים לפיצוי – כלומר, לא תשלמו על תהליך שלא יוביל בסופו של דבר לפיצוי כספי.  

 

אמינות

Flyrefund הינה חברה אמינה שמתעסקת בהגשת בקשות לפיצוי משלל חברות התעופה כל יום ויום, עם אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו את הפיצוי המגיע להם, כך שאתם יכולים לסמוך שאתם בידיים בטוחות.

 

זמינות

טיסות יכולות להתעכב בכל שעה ביממה, ועל כן fkyrefund מתחזקים שירות לקוחות אדיב וזמין, כך שלא משנה מתי קורה העיכוב, אתם לא לבד. 

 

לסיכום:

Flyrefund  הינה חברה של מקצוענים בתחום, הנמצאים כאן בשבילכם בשעת צרה, ויוודאו שאתם מקבלים פיצוי ראוי על עיכוב הטיסה, ללא שום מאמץ מיותר מצדכם. פנו אליהם במקרה של עיכוב או ביטול טיסה – ותזכו לשירות מעולה שיניב תוצאות.